4.6.11

ei se mitään, mä pidän näistä


Mitä mc donalds saa aikaan pien elektroniikalle..............





Housut - H&M 19.95









Laura kultanen lähti yllätys vieraaksi ouluun, tosin seuraavalla bussilla ko minä joten oli mukavaa valvoa taas viiteen asti odotellessa :-------) Amanda joka tuli meille yöpyilemään tottakai tummui lattialle.






Kohti otsooniii




Käväistiin Lauran kanssa vierailemassa Lauralla, oli muksaa.


Didgeridoo on maailman siistein ja omituisin soitin. Osaan jo melkein soittaa sitä ja se pärisee :------)




Varo mun maha on makkaralla. Ei se mitään mä pidän näistä.













Hevisaurus kunniaan woooooo.



Vietettiin perjantai iltaa istuskelemalla Bisketissä, nähtiin siinä nopsaa Roskuakin. Näyttääpäs muuten melko high fashion paparatsi kuvalta tämä :------) Roosa-Maria on ihana nainen !







Henni ja hennin mahtavat viikset :--------)



Laura, ja lauran surkeat viikset :-------(




Kävin myös kuvailemassa ja katselemassa kun mun vanhan koulun tämän vuotiset ysit pääsi koulusta. Antti oli erityisen tyylikkäänä tänään, ylpeä hänestä sai paremman keskiarvon kun minä viime vuonna.



Minun rakkain Laura pääsi hyvin koulusta, ka yli seitsämän ja puol. Minä ylpee minun pikkusiskosta .




Rocky Balboa.


Näin siis alkoi mun kesälomani Oulussa. Tänään kyllä suuntään Lauran kanssa takaisin jyväskylään päin ja toivon hartaasti ettei aurinko paista enää silloin kun meidän linkki lähtee, viisi tuntia hikisessä ja kuumassa bussissa ei inspaa kauheena. Oikeastaan mun loma alkoi jo viime perjantaina, pidettiin tyttöjen kanssa meillä tosi laimeat ja todellakin ruoka ja mässy -pitoiset koulujen loppu bileet. Keskiviikkona hurjastelin sitte niinki kovaa ettei torstaina enää ollut poikaystävää. Aika surkeeta, toki tääkin on vaan totuttelu kysymys näin puolen vuoden jälkeen. Inhottavinta tässä on se etten todellakaan tarvitse, saati sitten kaipaa ollenkaan niitä koita kestää/ pärjäile<3<3 -viestejä ja silti niitä tulee joka tuutista. Turhauttavaa, elämä jatkuu hei. 

Mun loma loppuu aika lyhyeen kun kuukauden loman jäkeen meen takaisin töihin heti maanantaina, toivon että saan hyvin palkkaa koska tajusin tässä ettei tuet juokse tämän kuun aikana. Tympis hieman olla vaan kotona istumassa koko kesän siksi ettei vaan ole rahaa. Noh toivotaan parasta. Nyt kuitenkin lähden kahvittelemaan Amandan luokse ja jatkamaan ouluilua ennen kun pitää lähteä pooois.

Tänä viikonloppuna oon kokenut roiman yliannostuksen Lauroja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti